Informacje:

  • FAQ - Najczęściej zadawane pytania
  • Regulamin
  • Płatności
  • Dostawa
  • Czas wysyłki
  • Zwrot i Reklamacja

FAQ - najczęściej zadawane pytania

  • Obowiązki informacyjne

    Obowiązki informacyjne

    1. Administratorem danych osobowych klienta jest: Aleksandra Grzelczyk prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą „Nuva” Sp. z o.o.  ul. Grodzka 80 38-400 Krosno, NIP 6842658507, REGON 387375266, KRS: 0000866549 e-mail: kontakt@nuva.pl tel. 609962972

    2. Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celu wykonania umowy, realizacji obowiązków wynikających z umowy, dochodzenia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.

    3. Podstawą przetwarzania danych osobowych:
    a) zgoda udzielona zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
    b) w związku z koniecznością wykonania umowy (np. w zakresie zapewnienia poprawnej jakości usług) jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    c) w związku z niezbędnością do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (np. w zakresie wystawiania i przechowywania faktur oraz dokumentów księgowych) jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    d) w związku z niezbędnością do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub stronę trzecią (np. w zakresie dochodzenia ewentualnych roszczeń) jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

    4. Podanie przez klienta danych osobowych jest niezbędne do realizacji umowy, w pozostałym zakresie jest zaś dobrowolne, niepodanie danych osobowych spowoduje bowiem niemożność realizacji umowy.

    5. Dane osobowe w ramach strony www.nuva.pl przekazywane są następującym podmiotom:
    a) procesorom w związku ze zleconymi przez Sklep działaniami realizowanymi w jego imieniu, np. firmom z branży IT;
    b) firmom kurierskim i pocztowym, które będą dostarczać do klienta przesyłki;
    c) operatorom płatności dostępnych na stronie Sklepu;
    d) podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

    6. Dane osobowe przetwarzane są przez czas trwania umowy oraz czas niezbędny do wykazania wykonania umowy, czyli przez czas długości przedawnienia roszczeń.

    7. Administrator danych osobowych zapewnia klientowi prawo dostępu do danych osobowych, prawo do sprostowania danych osobowych, prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Podmiot danych osobowych może również złożyć do Administratora sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych oraz ma prawo do przenoszenia danych osobowych do innego administratora danych. W przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych podmiotowi danych przysługuje prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Ponadto, podmiotom danych przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych.

    8. Dane osobowe klienta mogą być przekazane do państwa trzeciego (m.in. USA) w związku z:
    a) działaniami podejmowanymi na serwisach społecznościowych oraz wykorzystaniem wtyczek i innych narzędzi pochodzących z tych serwisów (m.in. Facebook, Twitter, Google+);
    b) wykorzystaniem narzędzi analitycznych i służących zanonimizowanemu śledzeniu zachowań użytkowników, m.in. Google Analytics, Gemius Traffic, Chartbeat;
    c) wykorzystaniem platform reklamowych służących pozyskaniu środków na utrzymanie serwisów internetowych (m.in: Google adsense).

    9. Administrator danych korzysta z systemów służących do zautomatyzowanego podejmowania decyzji. Decyzje są podejmowane w sposób zautomatyzowany to profilowanie wykonywane w oparciu o posiadane dane, w szczególności takie jak: dane dotyczące świadczonych usług, dane transmisyjne, dane o lokalizacji, informacje pozyskane za pomocą tzw. plików cookies. Profilowanie ma wpływ na informacje marketingowe oraz oferty, jakie klienci będą otrzymywać (oferta dopasowana do potrzeb).
    Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu, w jakim zostały pierwotnie zebrane

     

  • Jakie formy płatności są akceptowane?

    Za nasze towary można płacić na wiele sposobów. Oferujemy klientom możliwość płatności przelewem bankowym, systemem PayU oraz PayPal.

  • Co oznaczają certyfikaty?

    Nasze bawełny oraz wypełnienia posiadają certyfikat Oeko-Tex Standard 100. Produkty, którym przyznano ten znak, są wolne od substancji szkodliwych w stężeniach mających negatywny wpływ na stan zdrowia człowieka, m.in. pestycydów, chlorofenoli, formaldehydu, barwników alergizujących, zabronionych barwników azowych i ekstrahowalnych metali ciężkich.

  • Reklamacja produktu

    Dokładamy wszelkich starań aby nasze produkty nie posiadały żadnych wad. Jeśli jednak zdarzy się tak, że jakiś wadliwy produkt przedostanie się przez gęste sito naszej kontroli jakości, macie Państwo prawo do reklamacji.

    Aby dokonać reklamacji produktu, należy wypełnić Formularz Zwrotu, a następnie wraz z oryginałem faktury, lub paragonu fiskalnego, i reklamowanym towarem odesłać na adres:”Nuva” Spółka z o.o. ul Grodzka 80 38-400 Krosno

    Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Poinformujemy Państwa e-mailem lub telefonicznie o sposobie jej rozwiązania. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, wymienimy wadliwy produkt na wolny od wad lub usuniemy wadę.

    Formularz reklamacji towaru

  • Zwrot produktu

    Zwrot towaru możliwy jest w terminie 14 dni od daty zrealizowania zamówienia. Aby dokonać zwrotu towaru, należy wypełnić Formularz Zwrotu, a następnie wraz z oryginałem faktury, lub paragonu fiskalnego, i zwracanym zamówieniem odesłać na adres:  „Nuva” Sp. z o.o.  ul. Grodzka 80 38-400 Krosno Formularz zwrotu towaru można również wysłać mailowo na adres kontak@nuva.pl

    W przypadku wymiany towaru procedura jest analogiczna.

    Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, powinien być kompletny, z dołączonym oryginalnym opakowaniem oraz metkami.

    Zwrot należności za zamówienie, wraz z opłatą za przesyłkę, nastąpi najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas wypełnionego formularza zwrotu, na wskazany przez klienta numer konta.

    Koszt zwrotu zamówienia do sklepu ponosi kupujący.

    Produkt szyty na zamówienie klienta nie podlega zwrotowi ani wymianie.

    Formularz zwrotu towaru

    Formularz wymiany towaru

  • Czy możliwa jest wysyłka produktów Nuva za granicę?

    Oczywiście, jest taka możliwość.
    Koszt przesyłki za granicę ustalany jest indywidualnie i zależy od wagi paczki, oraz od tego, do jakiego kraju ma być wysłana przesyłka. Więcej informacji można uzyskać pod adresem kontakt@nuva.pl

  • Czym wypełnione są produkty Nuva?

    Kocyki, narzuty Nuva wypełnione są antyalergiczną włókniną o gramaturze 200g/m2. Różki wypełnione są ovatą, włókniną poliestrową nieco sztywniejszą niż ta używana do kocyków, o gramaturze 150g/m2.

    Zabawki i poduszki wypełnione są kulką silikonową, sztucznym puchem, wysokiej jakości, który nie zbija się i nie traci sprężystości. Nasze produkty są bezpieczne dla alergików
    Wszystkie produkty są bezpieczne dla dzieci. Wypełnienia posiadają certyfikat Oeko-Tex Standard 100.

  • Czy produkty Nuva dostępne są również w sklepach stacjonarnych?

    W tym momencie nie prowadzimy dystrybucji w sklepach stacjonarnych, głownie ze względu na specyfikacje naszych produktów. Założeniem firmy Nuva są pojedyncze egzemplarze i niepowtarzalność wzorów. Każdy produkt jest jedyny i wyjątkowy , szyty od początku do końca przez jedną osobę odpowiedzialną za efekt końcowy. Każdy z naszych produktów przechodzi szczegółową kontrolę jakości.

  • Czy istnieje możliwość zwrotu towaru?

    Towar może zostać zwrócony bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Zwrot towaru jest przyjmowany tylko w przypadku, kiedy towar nie jest uszkodzony i nie nosi śladów użytkowania. Nie ma możliwości zwrotu produktów, które zostały zrealizowane na zamówienie klienta. Należy wypełnić Formularz Zwrotu, który możliwy jest do pobrania TUTAJ. Formularz należy wydrukować, wypełnić i włożyć do paczki zwrotnej. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej.
    Pieniądze zostają zwrócone przelewem na podane przez Klienta konto. Sklep zwraca Klientowi wpłacone pieniądze z tytułu wniesionej zapłaty ceny produktu, wraz z kosztami przesyłki, wyłącznie po zwrotnym otrzymaniu produktu.

  • Jak dbać o produkty Nuva?

    Produkty można prać w pralce 30ºC wirowanie Max. 800 obrotów

    Prasuj tylko po stronie bawełny  110ºC jedna kropka, choć najlepiej nie prasować w ogóle, bawełna jest miękka szybko się rozprostuje, a planeta będzie nam wdzięczna za oszczędzanie energii.

    Nie używaj wybielaczy

    Nie używaj płynów zmiękczających do minky i velvetu, tkaniny z włosem bardzo tego nie lubią.

    Ze względu na wysoką jakość użytych materiałów częste pranie nie wpływa na właściwości produktu.

    Zalecamy wypranie produktów przed pierwszym użyciem.

  • Polityka cookies

    PLIKI COOKIES ORAZ PODOBNA TECHNOLOGIA

     

    Pliki cookies to małe pliki tekstowe instalowane na urządzeniu Użytkownika przeglądającego Sklep. Cookies zbierają informacje ułatwiające korzystanie ze strony internetowej – np. poprzez zapamiętywanie odwiedzin Użytkownika w Sklepie i dokonywanych przez niego czynności.

     

    1. COOKIES „SERWISOWE”
      • Administrator wykorzystuje tzw. cookie serwisowe przede wszystkim w celu dostarczania Użytkownikowi usług świadczonych drogą elektroniczną oraz poprawy jakości tych usług. W związku z tym Administrator oraz inne podmioty świadczące na jego rzecz usługi analityczne i statystyczne korzystają z plików cookies, przechowując informacje lub uzyskując dostęp do informacji już przechowywanych w telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym Użytkownika (komputer, telefon, tablet itp.). Pliki cookies wykorzystywane w tym celu obejmują:
      • a) pliki cookies z danymi wprowadzanymi przez Użytkownika (identyfikator sesji) na czas trwania sesji (ang. user input cookies)
      • b) uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania na czas trwania sesji (ang. authentication cookies);
      • c) pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania (ang. user centric security cookies);
      • d) sesyjne pliki cookies odtwarzaczy multimedialnych (np. pliki cookies odtwarzacza flash), na czas trwania sesji (ang. multimedia player session cookies);
      • e) trwałe pliki cookies służące do personalizacji interfejsu Użytkownika na czas trwania sesji lub nieco dłużej (ang. user interface customization cookies),
      • f) pliki cookies służące do zapamiętywania zawartości koszyka na czas trwania sesji (ang. shopping cart cookies);

     

    1. COOKIES „MARKETINGOWE”
      • Administrator wykorzystuje również pliki cookies do celów marketingowych, m.in. w związku z kierowaniem do Użytkowników reklamy behawioralnej. W tym celu Administrator przechowuje informacje lub uzyskuje dostęp do informacji już przechowywanych w telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym Użytkownika (komputer, telefon, tablet itp.). Wykorzystanie plików cookies oraz zebranych za ich pośrednictwem danych osobowych w celach marketingowych wymaga uzyskania zgody Użytkownika. Zgoda ta może być wyrażona poprzez odpowiednią konfigurację przeglądarki, a także może zostać w każdym momencie wycofana, w szczególności poprzez wyczyszczenie historii cookies oraz wyłączenie obsługi cookies w ustawieniach przeglądarki.

     

  • Koszty dostawy

    Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, kuriera GLS, oraz Paczkomatów InPost
    Przesyłka jest darmowa.

    Koszt wysyłki za granice ustalamy indywidualnie.

  • Czas realizacji zamówień

    Nasze produkty szyte są ręcznie w pojedynczych egzemplarzach. Dokładamy wszelkich starań by trafiły w Wasze ręce w najkrótszym możliwym terminie. Jednakże zależy nam na tym, by wszystko co wychodzi z naszej pracowni było dopieszczone i perfekcyjnie wykonane. Technika patchworkowa którą wykonujemy kocyki Nuva jest bardzo żmudna i pracochłonna. Liczymy na Waszą wyrozumiałość, i mamy nadzieje, że nasze produkty wynagrodzą Wam czas oczekiwania na realizacje zamówień.
    Czas realizacji zamówień produktów gotowych wynosi do 5 dni roboczych

    Czas realizacji zamówień produktów szytych na zamówienia wynosi od 5 do 15 dni roboczych, w zależności od wielkości zamówienia i wybranych materiałów.

  • Postanowienia końcowe

    10.1. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza -ustawy z dnia 24 czerwca 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014, poz. 827), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121 z późn. zm.).

    10.2. Ewentualne spory powstałe między Klientem niebędącym Konsumentem a Usługodawcą rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby Usługodawcy.

    10.3. Wszystkie nazwy towarów oferowanych do sprzedaży przez Sklep  są używane w celach identyfikacyjnych i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów ustawy Prawo własności przemysłowej, ustawie o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

    10.4. Niniejszy Regulamin obowiązuje w odniesieniu do Zamówień złożonych po dniu 25 grudnia 2014 r.

    10.5. Prawidłowe korzystanie z Witryny wymaga dysponowania systemem teleinformatycznym spełniającym poniżej wskazane wymagania:

    1. a) ekran o rozdzielczości co najmniej 1024 x 768 pikseli;
    2. b) dostęp do sieci Internet;
    3. c) przeglądarka stron internetowych Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, w wersji najnowszej, z włączoną obsługą plików Cookies;
    4. d) do odbierania wiadomości poczty elektronicznej – posiadanie konta i adresu poczty elektronicznej.

    10.6. Usługodawca zastrzega prawo do czasowych przerw w funkcjonowaniu Witryny, powyższe pozostaje jednak bez wpływu na realizację potwierdzonych Zamówień.

    10.7. Klient oświadcza, że dane podane przez niego Usługodawcy, w szczególności dane osobowe oraz firmowe, adres dostawy i korespondencji, są prawdziwe i kompletne. W przypadku zmiany danych Klient zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie Sklep, poprzez aktualizację danych na koncie założonym w ramach Rejestracji.

    10.8. Usługodawca może dokonać zmiany Regulaminu, z zastrzeżeniem kolejnych zdań. Zmiana wchodzi w życie w terminie 14 dni od dnia zamieszczenia na Witrynie informacji o zmianie  Regulaminu oraz powiadomieniu Klientów którzy dokonali Rejestracji o jego zmianie za pośrednictwem wiadomości wysłanej pocztą elektroniczną. Korzystanie z Konta przez Konsumenta wymaga akceptacji zmienionego Regulaminu. Zmiana Regulaminu nie dotyczy Zamówień złożonych Usługodawcy przed jej wejściem w życie.

    10.9. Klient zobowiązany jest do przestrzegania zakazu nadużywania środków komunikacji elektronicznej oraz dostarczania przez lub do Witryny następujących treści:

    -powodujących lub mogących powodować nieprawidłową jej pracę lub  przeciążenie,

    – naruszają prawa osób trzecich, ogólnie przyjęte normy społeczne lub są niezgodne z   powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.

    10.10. Klient ma prawo wypowiedzenia w każdym czasie umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczna (usługi konta w Witrynie) poprzez usunięcie konta założonego w ramach rejestracji.

    10.11. Usługodawca ma prawo wypowiedzenia umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną w każdym czasie, z zachowaniem 14 dniowego okresu wypowiedzenia, który biegnie od dnia zawiadomienia Klienta na adres poczty elektronicznej wskazany w Koncie, z ważnych przyczyn np. w razie zaprzestania prowadzenia działalności gospodarczej lub sklepowej; naruszania Regulaminu przez Klienta, braku akceptacji zmienionego Regulaminu przez Konsumenta w terminie 90 dni od powiadomienia o zmianie.

     

  • Dane osobowe

    POLITYKA PRYWATNOŚCI

     

    I. IDEFINICJE

     

    Administrator danych osobowych – Aleksandra Grzelczyk prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą  „Nuva” Sp. z o.o.  ul. Grodzka 80 38-400 Krosno, NIP 6842658507, REGON 387375266, KRS: 0000866549, e-mail: kontakt@nuva.pl tel. 609962972

    Dane osobowe – wszystkie informacje o osobie fizycznej zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania poprzez jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość, w tym IP urządzenia, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookie oraz innej podobnej technologii.

    Polityka – niniejsza Polityka prywatności.

    RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

    Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Administratora pod adresem www.nuva.pl

    Użytkownik – każda osoba fizyczna odwiedzająca Sklep lub korzystająca z jednej albo kilku usług czy funkcjonalności opisanych w Polityce.

     

    II. PRZETWARZANIE DANYCH W ZWIĄZKU Z KORZYSTANIEM Z SERWISU

     

    1. W związku z korzystaniem przez Użytkownika ze Sklepu Administrator zbiera dane w zakresie niezbędnym do świadczenia oferowanych usług, a także informacje o aktywności Użytkownika w Sklepie. Poniżej zostały opisane szczegółowe zasady oraz cele przetwarzania danych osobowych gromadzonych podczas korzystania ze Sklepu przez Użytkownika.

     

    III. CELE ORAZ PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA DANYCH W SERWISIE

     

      KORZYSTANIE Z SERWISU nuva.pl

    • Dane osobowe wszystkich osób korzystających ze Sklepu (w tym adres IP lub inne identyfikatory oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies lub innych podobnych technologii), a niebędących zarejestrowanymi Użytkownikami (tj. osoby nieposiadające profilu konta w Sklepie) przetwarzane są przez Administratora:
    1. w celu świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie udostępniana Użytkownikom treści gromadzonych w Sklepie – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
    2. w celu obsługi zakupów dokonywanych bez rejestracji w Sklepie – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
    3. w celu obsługi reklamacji – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO);
    4. w celach analitycznych i statystycznych – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO) polegający na prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników, a także ich preferencji w celu poprawy stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług;
    5. w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO) polegający na ochronie jego praw;
    6. w celach marketingowych Administratora oraz korzystania z formularza kontaktowego – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest wyrażona zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO).

     

    REJESTRACJA W SERWISIE SKLEP nuva.pl 

    • Osoby, które dokonują rejestracji w Sklepie, proszone są o podanie danych niezbędnych do utworzenia i obsługi konta. W celu ułatwienia obsługi Użytkownik może podać dodatkowe dane, wyrażając tym samym zgodę na ich przetwarzanie. Takie dane można w każdym czasie usunąć. Podanie danych oznaczonych jako obowiązkowe jest wymagane w celu założenia i obsługi konta, a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości założenia konta. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne.
    • Dane osobowe są przetwarzane:
    • a) w celu świadczenia usług związanych z prowadzeniem i obsługą konta w Sklepie – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a w zakresie danych podanych fakultatywnie – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO);
    • b) w celach analitycznych i statystycznych – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników w Sklepie i sposobu korzystania z konta, a także ich preferencji w celu poprawy stosowanych funkcjonalności;
    • c) w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na ochronie jego praw.
    • d) w celach marketingowych Administratora – zasady przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych zostały opisane w sekcji w punkcie zatytułowanym MARKETING
    • Jeżeli Użytkownik umieszcza w Sklepie jakiekolwiek dane osobowe innych osób (w tym ich imię i nazwisko, adres, numer telefonu lub adres e-mail), może to uczynić jedynie pod warunkiem nienaruszenia przepisów obowiązującego prawa i dóbr osobistych tych osób.

     

    SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

    • Złożenie zamówienia (zakupu towaru lub usługi) przez Użytkownika Sklepu wiąże się z przetwarzaniem jego danych osobowych. Podanie danych oznaczonych jako obowiązkowe jest wymagane w celu przyjęcia i obsługi zamówienia, a ich niepodanie skutkuje brakiem jego realizacji. Podanie pozostałych danych jest fakultatywne.
    • Dane osobowe są przetwarzane:
    • a) w celu realizacji złożonego zamówienia – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO); w zakresie danych podanych fakultatywnie podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
    • b)w celu realizacji obowiązków ustawowych ciążących na Administratorze, wynikających w szczególności z przepisów podatkowych i przepisów o rachunkowości – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
    • c)w celach analitycznych i statystycznych – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników w Sklepie, a także ich preferencji zakupowych w celu doskonalenia stosowanych funkcjonalności;
    • d)w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na ochronie jego praw.

     

    FORMULARZE KONTAKTOWE

    • Administrator zapewnia możliwość skontaktowania się z nim przy wykorzystaniu elektronicznych formularzy kontaktowych. Skorzystanie z formularza wymaga podania danych osobowych niezbędnych do skontaktowania się z Użytkownikiem i udzielenia odpowiedzi na zapytanie. Użytkownik może podać także inne dane w celu ułatwienia kontaktu lub obsługi zapytania. Podanie danych oznaczonych jako obowiązkowe jest wymagane w celu przyjęcia i obsługi zapytania, a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości obsługi. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne.
    • Dane osobowe są przetwarzane:
    • a)w celu identyfikacji nadawcy oraz obsługi jego zapytania przesłanego przez udostępniony formularz – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy o świadczenie usługi (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
    • b)w celach analitycznych i statystycznych – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na prowadzeniu statystyk zapytań zgłaszanych przez Użytkowników za pośrednictwem Sklepu w celu doskonalenia jego funkcjonalności.

     

    IV. MARKETING

     

    1. CELE MARKETINGOWE
      • Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników w celu realizowania działań marketingowych, które mogą polegać na:
      • a) wyświetlaniu Użytkownikowi treści marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom (reklama behawioralna);
      • b) kierowaniu e-mailowych powiadomień o interesujących ofertach lub treściach, które w niektórych przypadkach zawierają informacje handlowe;
        • W celu realizowania działań marketingowych Administrator w niektórych przypadkach wykorzystuje profilowanie. Oznacza to, że dzięki automatycznemu przetwarzaniu danych Administrator dokonuje oceny wybranych czynników dotyczących osób fizycznych w celu analizy ich zachowania lub stworzenia prognozy na przyszłość.

     

    1. REKLAMA BEHAWIORALNA
      • Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników, w tym dane osobowe gromadzone za pośrednictwem plików cookies oraz innych podobnych technologii, dla celów marketingowych w związku z kierowaniem do Użytkowników reklamy behawioralnej (tj. reklamy, która jest dopasowana do preferencji Użytkownika). Przetwarzanie danych osobowych obejmuje wówczas także profilowanie Użytkowników. Wykorzystanie zebranych za pośrednictwem tej technologii danych osobowych w celach marketingowych odbywa się na podstawie uzasadnionego interesu administratora i tylko pod warunkiem, że Użytkownik wyraził zgodę na wykorzystanie plików cookies. Zgoda na wykorzystanie plików cookies może być wyrażona poprzez odpowiednią konfigurację przeglądarki, a także może zostać w każdym momencie wycofana, w szczególności poprzez wyczyszczenie historii cookies oraz wyłączenie obsługi cookies w ustawieniach przeglądarki.
      • Zgoda ta może być w każdym momencie wycofana.

     

    1. MARKETING BEZPOŚREDNI
      • Jeżeli Użytkownik wyraził zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych za pośrednictwem e-mail dane osobowe Użytkownika będą przetwarzane dla celu wysłania takich informacji. Podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes Nuva polegający na wysyłce informacji marketingowych w granicach udzielonej przez Użytkownika zgody (marketing bezpośredni). Użytkownik ma prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania. Dane będą przechowywane w tym celu przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu Nuva, chyba że Użytkownik sprzeciwi się otrzymywaniu informacji marketingowych

     

    V. PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE

     

    Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników odwiedzających profile Administratora prowadzone w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram). Dane te są przetwarzane wyłącznie w związku z prowadzeniem profilu, w tym w celu informowania Użytkowników o aktywności Administratora oraz promowaniu różnego rodzaju wydarzeń, usług oraz produktów, a także w celu komunikacji z użytkownikami za pośrednictwem funkcjonalności dostępnych w mediach społecznościowych. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przez Administratora w tym celu jest jego uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na promowaniu własnej marki oraz budowaniu i utrzymaniu społeczności związanej z marką.

     

    VI. PLIKI COOKIES ORAZ PODOBNA TECHNOLOGIA

     

    Pliki cookies to małe pliki tekstowe instalowane na urządzeniu Użytkownika przeglądającego Sklep. Cookies zbierają informacje ułatwiające korzystanie ze strony internetowej – np. poprzez zapamiętywanie odwiedzin Użytkownika w Sklepie i dokonywanych przez niego czynności.

     

    1. COOKIES „SERWISOWE”
      • Administrator wykorzystuje tzw. cookie serwisowe przede wszystkim w celu dostarczania Użytkownikowi usług świadczonych drogą elektroniczną oraz poprawy jakości tych usług. W związku z tym Administrator oraz inne podmioty świadczące na jego rzecz usługi analityczne i statystyczne korzystają z plików cookies, przechowując informacje lub uzyskując dostęp do informacji już przechowywanych w telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym Użytkownika (komputer, telefon, tablet itp.). Pliki cookies wykorzystywane w tym celu obejmują:
      • pliki cookies z danymi wprowadzanymi przez Użytkownika (identyfikator sesji) na czas trwania sesji (ang. user input cookies);
      • uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania na czas trwania sesji (ang. authentication cookies);
      • pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania (ang. user centric security cookies);
      • sesyjne pliki cookies odtwarzaczy multimedialnych (np. pliki cookies odtwarzacza flash), na czas trwania sesji (ang. multimedia player session cookies);
      • trwałe pliki cookies służące do personalizacji interfejsu Użytkownika na czas trwania sesji lub nieco dłużej (ang. user interface customization cookies),
      • pliki cookies służące do zapamiętywania zawartości koszyka na czas trwania sesji (ang. shopping cart cookies);

     

    1. COOKIES „MARKETINGOWE”
      • Administrator wykorzystuje również pliki cookies do celów marketingowych, m.in. w związku z kierowaniem do Użytkowników reklamy behawioralnej. W tym celu Administrator przechowuje informacje lub uzyskuje dostęp do informacji już przechowywanych w telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym Użytkownika (komputer, telefon, tablet itp.). Wykorzystanie plików cookies oraz zebranych za ich pośrednictwem danych osobowych w celach marketingowych wymaga uzyskania zgody Użytkownika. Zgoda ta może być wyrażona poprzez odpowiednią konfigurację przeglądarki, a także może zostać w każdym momencie wycofana, w szczególności poprzez wyczyszczenie historii cookies oraz wyłączenie obsługi cookies w ustawieniach przeglądarki.

     

    VII. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

     

    Dane osobowe przetwarzane są przez czas ustalony w oparciu o poniższe kryteria:

    – przepisy prawa, które mogą obligować Administratora do przetwarzania danych przez określony czas (np. ustawa o rachunkowości);

    – okres przez jaki są świadczone usługi;

    – okres, który jest niezbędny do obrony interesów Administratora;

    – okres na jaki została udzielona zgoda.

     

    VIII. UPRAWNIENIA UŻYTKOWNIKA

     

    1. Osobom, których dane dotyczą, przysługują następujące prawa:
      • Prawo do informacji o przetwarzaniu danych osobowych – Administrator przekazuje informację o przetwarzaniu danych osobowych, w tym przede wszystkim o celach i podstawach prawnych przetwarzania, zakresie posiadanych danych, podmiotach, którym dane osobowe są ujawniane i planowanym terminie ich usunięcia;
      • Prawo uzyskania kopii danych – Administrator przekazuje kopię przetwarzanych danych, dotyczących osoby zgłaszającej żądanie;
      • Prawo do sprostowania – Administrator usuwa ewentualne niezgodności lub błędy dotyczące przetwarzanych danych osobowych, oraz uzupełnia je lub aktualizuje, jeśli są niekompletne lub uległy zmianie;
      • Prawo do usunięcia danych (tzw. prawo zapomnienia) – jest podstawą do żądania usunięcia danych, których przetwarzanie nie jest już niezbędne do realizowania żadnego z celów, dla których zostały zebrane;
      • Prawo do ograniczenia przetwarzania – Administrator zaprzestaje dokonywania operacji na danych osobowych, z wyjątkiem operacji, na które wyraziła zgodę osoba, której dane dotyczą oraz ich przechowywania, zgodnie z przyjętymi zasadami retencji, lub dopóki nie ustaną przyczyny ograniczenia przetwarzania danych (np. zostanie wydana decyzji organu nadzorczego, zezwalająca na dalsze przetwarzanie danych);
      • Prawo do przenoszenia danych – w zakresie w jakim dane są przetwarzane w związku z zawartą umową lub wyrażoną zgodą, Administrator wydaje dane dostarczone przez osobę, której one dotyczą, w formacie pozwalającym na ich odczyt przez komputer. Możliwe jest także zażądanie przesłania tych danych innemu podmiotowi – pod warunkiem, iż zarówno Administrator jak i inny podmiot do którego przesyłane są dane mają odpowiednie warunki techniczne umożliwiające takie przesłanie;
      • Prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych – osoba, której dane dotyczą, może w każdym czasie sprzeciwić się przetwarzaniu danych osobowych w celach marketingowych, bez konieczności uzasadnienia takiego sprzeciwu;
      • Prawo sprzeciwu wobec innych celów przetwarzania danych – osoba, której dane dotyczą, może w każdym czasie sprzeciwić się przetwarzaniu danych osobowych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora (np. dla celów analitycznych lub statystycznych lub ze względów związanych z ochroną mienia). Sprzeciw w tym zakresie powinien zawierać uzasadnienie oraz podlega ocenie Administratora;
      • Prawo wycofania zgody – jeśli dane przetwarzane są na podstawie zgody osoba, której dane dotyczą, ma prawo ją wycofać w dowolnym momencie, co jednak nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed wycofaniem tej zgody;
      • Prawo do skargi – w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne przepisy dotyczące ochrony danych osobowych, osoba, której dane dotyczą, może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

     

    1. Wniosek dotyczący realizacji praw podmiotów danych wraz z wskazaniem z jakim żądaniem występujemy, można złożyć:
      • w formie pisemnej na adres: Nuva Aleksandra Grzelczyk z siedzibą przy ul. Miodowa 18 38-455 Głowienka
      • drogą e-mailową na adres: kontakt@nuva.pl

     

    1. Jeżeli Administrator nie będzie w stanie ustalić treści żądania lub zidentyfikować osoby składającej wniosek w oparciu o dokonane zgłoszenie, zwróci się do wnioskodawcy o dodatkowe informacje.
    2. Odpowiedź na zgłoszenia zostanie udzielona w ciągu miesiąca od jego otrzymania. W razie konieczności przedłużenia tego terminu, Administrator poinformuje wnioskodawcę o przyczynach takiego przedłużenia.
    3. Odpowiedź będzie udzielana na adres e-mail z którego przesłano wniosek, a w przypadku wniosków skierowanych listownie, listem zwykłym na adres wskazany przez wnioskodawcę, o ile z treści listu nie będzie wynikała chęć otrzymania informacji zwrotnej na adres e-mail (w takim przypadku należy podać adres e-mail).

     

    IX. ODBIORCY DANYCH

     

    1. W związku z realizacją usług dane osobowe będą ujawniane zewnętrznym podmiotom, w tym w szczególności dostawcom odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych, podmiotom takim jak operatorzy płatności, podmioty świadczące usługi księgowe, prawne, audytowe, konsultingowe, kurierzy (w związku z realizacją zamówienia);
    2. Administrator zastrzega sobie prawo ujawnienia wybranych informacji dotyczących Użytkownika właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji, opierając się na odpowiedniej podstawie prawnej oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.

     

    1.  DANE KONTAKTOWE
    1. Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez adres e-mail: kontakt@nuva.pl lub adres korespondencyjny: Nuva Aleksandra Grzelczyk z siedzibą przy ul. Miodowa 18 38-455 Głowienka

     

    X. ZMIANA POLITYKI PRYWATNOŚCI

    1. Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana.
  • Warunki reklamacji

    8.1. Usługodawca odpowiada wobec Klienta za wady towaru zakupionego przez Klienta, w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym (Dz. U. 2014 r. poz. 121 z późn. zm.). Usługodawca  jest odpowiedzialny wobec Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), gdzie wadą fizyczną jest niezgodność dostarczonych produktów z umową

    8.2. Reklamacje należy składać pisemnie na adres Usługodawcy. Składając reklamację należy dostarczyć do Usługodawcy reklamowany towar wraz z dowodem zakupu i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym (opis reklamacji, zakres reklamacji) na adres: „Nuva” Sp. z o.o.  ul. Grodzka 80 38-400 Krosno

    8.3. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji i powiadomi Klienta o sposobie dalszego postępowania.

    8.4. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Usługodawca niezwłocznie wymieni towar wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Powyższe pozostaje bez wpływu na możliwość domagania się przez Klienta obniżenia ceny albo odstąpieniu od umowy jeżeli wada jest istotna. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. W przypadku braku możliwości wymiany towaru, usunięcia wady lub obniżenia ceny Usługodawca zwróci należność niezwłocznie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

     

  • Odstąpienie od umowy i wymiana towaru

    7.1. Konsument  może odstąpić od umowy sprzedaży zawartej za pośrednictwem strony internetowej Sklepu, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów za wyjątkiem opisanych w niniejszym paragrafie, składając Usługodawcy stosowne oświadczenie na piśmie w ciągu 14 dni od dnia -zrealizowania Zamówienia (termin dostawy produktów na adres wynikający z Zamówienia). Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, którego wzór dostępny jest w Witrynie pod adresem http://nuvaart.com/faq_kategorie/zwrot-i-wymiana-towaru/ przed upływem tego terminu na adres:  „Nuva” Sp. z o.o.  ul. Grodzka 80 38-400 Krosno,  lub korzystając z adresu poczty elektronicznej kontakt@nuva.pl

    7.2 Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r.  o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827). W przypadku gdy Zamówienie dostarczane jest partiami (osobno) bieg 14 dniowego terminu na odstąpienie od umowy sprzedaży liczy się od objęcia w posiadanie (wydania) ostatniego towaru z tego Zamówienia.

    7.3 Zwrotowi nie podlega Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Kupującego lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb

    7.4. W przypadku odstąpienia, umowa sprzedaży uważana jest za niezawartą a Konsument otrzyma zwrot kwoty uiszczonej za zakupione towary, w tym koszty dostarczenia Zamówienia (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego w Zamówieniu przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep) oraz zobowiązany jest niezwłocznie ale nie później niż w terminie 14 dni zwrócić dostarczone mu towary w stanie niezmienionym na adres Usługodawcy:  „Nuva” Sp. z o.o.  ul. Grodzka 80 38-400 Krosno.  Koszt odesłania produktów do Usługodawcy ponosi Konsument. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, Usługodawca wysyła zwracane pieniądze niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od momentu otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

    7.5. Zwrot uiszczonej przez Konsumenta kwoty, następuje przelewem na konto wskazane przez Konsumenta w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy sprzedaży w przypadku płatności gotówką przy odbiorze albo na rachunek bankowy, z którego Konsument dokonał zapłaty internetowym przelewem bankowym.

    7.6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwróconych w wyniku odstąpienia od umowy towarów będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

     

  • Realizacja i wysyłka zamówień

    6.1. W przypadku braku płatności lub potwierdzenia Zamówienia przez Usługodawcę w ciągu 5 dni roboczych, Zamówienie zostanie anulowane przez Usługodawcę, o czym Klient zostanie powiadomiony za pośrednictwem wiadomości poczty elektronicznej.

    6.2. Realizacja Zamówienia rozpoczyna się:

    1. a) w przypadku Zamówień płatnych przelewem – po zaksięgowaniu środków na koncie bankowym Usługodawcy,
    2. b) w przypadku płatności online za pośrednictwem systemu PayU i PayPal- w chwili, gdy Klient otrzyma automatyczny e-mail z informacją o zaakceptowaniu płatności,

    6.3 W chwili, gdy wszystkie Zamówione przez Klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki, wysyłany jest e-mail o skompletowaniu Zamówienia. Klient otrzyma ostatnią wiadomość informującą o statusie Zamówienia, kiedy Zamówienie zostanie wysłane do Klienta.

    1. a) Czas realizacji zamówienia produktów gotowych wynosi 7 dni roboczych
    2. b) Czas realizacji zamówień produktów szytych na zamówienia wynosi od 7 do 21 dni roboczych

    6.4. Po wysłaniu do Klienta Zamówienia są doręczane, w zależności od wybranego sposobu wysyłki, w czasie:

    1. a) Kurier: do 2 dni roboczych,
    2. b) Poczta Polska priorytet: 2 dni roboczych,
    3. c) paczkomaty InPost: do 2 dni roboczych

    6.5. Zmiany w wysyłce, rezygnacja z Zamówienia na warunkach opisanych w Regulaminie możliwe są poprzez kontakt ze Sklepem pod adresem kontakt@nuva.pl

    6.6. Klient może wycofać złożone Zamówienie jedynie e-mailem pod adresem kontakt@nuva.pl. Klient nie może anulować Zamówienia, które już zostało wysłane (Klient otrzymał wiadomość o wysyłce). Lub przyjęte do realizacji w przypadku produktu szytego na zamówienie (Klient otrzymał wiadomość o przyjęciu zamówienia do realizacji).

    6.7. Jeśli w  magazynie Sklepu zabraknie produktu lub produktów objętych Zamówieniem Klienta i domówienie ich od dostawców nie będzie możliwe w czasie przewidzianym na realizację Zamówienia, Usługodawca poinformuje o tym fakcie Klienta wysyłając wiadomość, na adres e-mail podany przez Klienta, w celu zaproponowania alternatywnego towaru, podzielenia Zamówienia na części lub anulowania Zamówienia w całości lub części.

    6.8. W przypadku, gdy, Klient nie wyrazi zgody na realizację Zamówienia z alternatywnymi produktami  Zamówienie zostanie anulowane w całości lub części zgodnie z wyborem Klienta.

    6.9. Jeśli w sytuacji opisanej w 6.7. i zgodnie z wyborem Klienta Zamówienie zostanie podzielone, Klient ponosi tylko koszty dostarczenia pierwszej przesyłki. Koszty dostarczenia pozostałych przesyłek wynikających z nowych Zamówień powstałych w wyniku podzielenia Zamówienia pierwotnego, ponosi Sklep.

    6.10. Niezależnie od uprawnień opisanych powyżej, w przypadku braku towaru w Magazynie lub braku możliwości realizacji zamówienia Klienta, Sklep Internetowy  ma prawo do odstąpienia od realizacji umowy w terminie 30 dni, licząc od daty jej zawarcia. Jeżeli przewidywany termin realizacji zamówienia jest dłuższy niż 30 dni, Sklep Internetowy  ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie przewidzianym do realizacji danego zamówienia. Jeśli zapłata za towar nastąpiła – Sklep Internetowy  zwróci Klientowi należność za towar niezwłocznie po anulowaniu zamówienia.

    6.11. W przypadku gdy Klient nie podejmie żadnej decyzji w sytuacjach, o których mowa w 6.7., w tym również w przypadku braku możliwości nawiązania kontaktu z Klientem z przyczyn nieleżących po stronie Usługodawcy, Usługodawca może wykonać w terminie 30 dni od powstania tego zdarzenia umowne prawo odstąpienia od zamówienia w całości.

    6.12. W przypadku anulowania Zamówienia w sytuacji opisanej w związku z 6.7., a Klient dokonał już zapłaty za Zamówienie, Usługodawca zwróci Klientowi zapłaconą kwotę (lub jej części w przypadku realizacji Zamówienia w części) zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.

      

  • Płatności

    5.1. Klient może wybrać jedną z następujących form płatności za Zamówione produkty:

    1. a) przelew: należność za Zamówienie zostanie przekazana na rachunek bankowy Sklepu podany w e-mailu potwierdzającym złożenie Zamówienia,
    2. b) płatność online za pośrednictwem Systemu PayU płatności online. W przypadku odrzucenia transakcji prosimy o bezpośredni kontakt

    z Payu za pomocą maila: pomoc@payu.pl lub pod numerem tel. +48 (61) 630 60 05 w godz. 8.00- 20.00 codziennie.

    1. c) płatność online za pośrednictwem Systemy PayPal na maila: kontakt@nuva.pl

    5.2. Sklep nie prowadzi sprzedaży i wysyłek za pobraniem.

  • Zamówienia

    4.1. Zamówienie stanowi złożone przez Klienta w formie elektronicznej z wykorzystaniem sieci Internet i funkcji Witryny oświadczenie woli zawarcia umowy sprzedaży wybranych przez niego towarów spośród aktualnie dostępnych w Sklepie i prezentowanych w Witrynie za cenę stanowiącą sumę cen wybranych towarów oraz kosztów dostawy.

    4.2. Zamówienie może zostać złożone przez Klienta poprzez Witrynę, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.

    4.3. Wybór towarów do Zamówienia dokonywany jest poprzez dodanie ich do listy zakupów – koszyka. W każdym czasie możliwe jest zweryfikowanie zawartości koszyka.

    4.4. Po zakończeniu dodawania produktów do koszyka, Klient wybiera przycisk ”PRZEJDŹ DO KASY” i następnie dokonuje wyboru adresu, sposobu dostawy oraz sposobu płatności. Klient kończy składać Zamówienie z chwilą wciśnięcia przycisku „ZAMAWIAM Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY”, które następnie jest przekazywane do potwierdzenia Usługodawcy. Jeżeli Klient dokonuje Zamówienia jako gość Witryny (tj. bez Rejestracji), przed wciśnięciem przycisku „ZAMAWIAM Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY” obowiązany jest zapoznać się z treścią Regulaminu i wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w Regulaminie.

    4.5. Do momentu zatwierdzenia wyboru produktów przyciskiem „ZAMAWIAM Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY”, Klient ma możliwość dokonywania zmian i modyfikacji produktów w koszyku, jak i danych teleadresowych do wysyłki lub wystawienia faktury.

    4.6. Usługodawca w toku prezentowania towarów w Witrynie i procesu składania Zamówienia, jednakże  najpóźniej przed wciśnięciem przez Konsumenta przycisku „ZAMAWIAM Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY”, poinformuje Konsumenta w sposób jasny i zrozumiały o:

    1. a) głównych cechach towaru,
    2. b) swoich danych identyfikujących, w szczególności o nazwie, adresie, numerze telefonu przedsiębiorstwa, organie, który zarejestrował działalność gospodarczą, a także numerze, pod którym przedsiębiorca został zarejestrowany;
    3. c) adresie pod którym Konsument może składać reklamacje;
    4. d) łącznej cenie obejmującej wszystkie składniki, a w szczególności podatki, opłaty za dostarczenie i usługi pocztowe oraz sposobie i terminie zapłaty;
    5. e) sposobie i terminie dostawy Zamówienia oraz procedurze reklamacyjnej;
    6. f) kosztach zwrotu towaru, które ponosi Konsument w przypadku odstąpienia od umowy;
    7. g) sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz o treści formularza odstąpienia od umowy i pouczenia o odstąpieniu od umowy;
    8. h) obowiązku dostarczenia towarów bez wad;
    9. i) istnieniu i treści gwarancji i usług posprzedażnych oraz sposobie ich realizacji;
    10. j) możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur.

    4.7.Usługodawca potwierdzi Zamówienie złożone przez Klienta, poprzez wskazanie za pośrednictwem Witryny po wyborze przycisku „ZAMAWIAM Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY” oraz odrębnie w wiadomości poczty elektronicznej wysłanej na adres Klienta, danych Zamówienia.

    4.8. Potwierdzenie złożenia Zamówienia zawierać będzie odnośnik do usługi umożliwiającej dokonanie płatności online.

    4.9. Sklep może kontaktować się z Klientem telefonicznie lub mailowo w związku ze złożeniem lub realizacją Zamówienia.

    4.10. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieścisłości w treści wiadomości potwierdzającej przyjęcie Zamówienia, Klient może skontaktować się ze Sklepem przy pomocy poczty elektronicznej pod adresem kontakt@nuva.pl, w treści wiadomości podając numer Zamówienia.

    4.11. Zamówienie będzie dostarczone na adres wskazany przez Klienta w Zamówieniu.

  • Rejestracja konta w witrynie

    3.1. Składanie Zamówień możliwe jest również bez uprzedniej rejestracji konta w Witrynie.

    3.2. Rejestracja konta przez użytkownika polega na podaniu w formularzu rejestracyjnym, dostępnym w Witrynie następujących informacji: loginu oraz adresu poczty elektronicznej i hasła, danych niezbędnych do realizacji składanych następnie Zamówień o których mowa w §4 Regulaminu, akceptacji Regulaminu i wyborze przycisku „zarejestruj się”. Warunkiem dokonania Rejestracji jest akceptacja Regulaminu oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych na zasadach opisanych w Regulaminie.

    3.3. W wyniku przeprowadzonej rejestracji, użytkownikowi przyporządkowane zostaje konto, umożliwiające identyfikację czynności podejmowanych przez użytkownika za pośrednictwem Witryny, w tym składanie zamówień w Sklepie.

    3.4. Dostęp do konta jest możliwy po wprowadzeniu przypisanego do danego konta loginu oraz hasła. Hasło należy zachować w tajemnicy i chronić przed niepowołanym dostępem osób trzecich.

    3.5. Usługodawca udostępnia możliwość usunięcia konta w każdym czasie, poprzez przesłanie stosownego żądania na adres Usługodawcy kontakt@nuva.pl. Rezygnacja z konta nie ma wpływu na realizację złożonych Zamówień potwierdzonych przez Usługodawcę (doszło do zawarcia umowy, co nie pozbawia Konsumenta prawa do odstąpienia od umowy na zasadach opisanych w Regulaminie).

    3.6. Usługa konta w Witrynie świadczona jest przez Usługodawcę nieodpłatnie.

    3.7. Usługodawca może czasowo zawiesić dostęp do konta, lub wypowiedzieć dostęp do konta użytkownikowi z zachowaniem tygodniowego okresu wypowiedzenia (informując go o tym mailowo), w razie stwierdzenia wykorzystania konta w sposób sprzeczny z Regulaminem lub niezgodnie z jego przeznaczeniem.

  • Ogólne warunki sprzedaży

    2.1. Sprzedaż towarów przez Sklep odbywa się w drodze zawarcia za pośrednictwem sieci Internet umowy sprzedaży. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi poprzez złożenie zamówienia przez Klienta oraz potwierdzenie jego przyjęcia przez Usługodawcę.

    2.2. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich i zawiera podatki  Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki, które wskazane są w momencie składania Zamówienia.

    2.3. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia w Sklepie Internetowym, za pośrednictwem Formularza Sprzedaży.

    2.4. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.

     

  • Postanowienia ogólne

    .1 Właścicielem sklepu internetowego działającego pod adresem internetowym www.nuva.pl (dalej „Sklep”) jest: „Nuva” Spółka z o.o. z siedzibą ul Grodzka 80 38-400 Krosno
    Zarejestrowana w Sądzie Rejonowym w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; Numer KRS: 0000 86 65 49; NIP: 684 26 58 507; REGON: 387 375 266;  Adres poczty elektronicznej: kontakt@nuva.pl  tl. 609962972,  Kapitał zakładowy: 240 000 złotych  (zwany dalej „Usługodawcą”)

    1.2. Usługodawca za pośrednictwem Witryny prowadzi sklep internetowy (dalej „Sklep”) , w którym oferuje sprzedaż towarów oraz świadczenie usług drogą elektroniczną, za pośrednictwem sieci Internet. Zasady korzystania ze Sklepu określa niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r poz. 1422  tj. ze zm.).

    1.3. Nabywcą towarów, oferowanych w Sklepie, jest pełnoletni użytkownik, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych (w tym użytkownik który dokonał uprzedniego założenia konta w Sklepie) który złożył Zamówienie (dalej zwany „Klientem”).

Inne aktualnosci

Promocja na kocyki trwa!

Promocja na kocyki trwa!

Certyfikat bezpieczeństwa produktów

Certyfikat bezpieczeństwa produktów

Nowe maskotki dostepne na zamowienie klienta

Nowe maskotki dostepne na zamowienie klienta

Promocja na kocyki trwa!

Promocja na kocyki trwa!