Informacje:

  • FAQ - Najczęściej zadawane pytania
  • Regulamin
  • Płatności
  • Dostawa
  • Czas wysyłki
  • Zwrot i Reklamacja

FAQ - najczęściej zadawane pytania

  • Jakie formy płatności są akceptowane?

    Za nasze towary można płacić na wiele sposobów. Oferujemy klientom możliwość płatności przelewem bankowym, systemem PayU oraz PayPal.

  • Co oznaczają certyfikaty?

    Nasze bawełny oraz wypełnienia posiadają certyfikat Oeko-Tex Standard 100. Produkty, którym przyznano ten znak, są wolne od substancji szkodliwych w stężeniach mających negatywny wpływ na stan zdrowia człowieka, m.in. pestycydów, chlorofenoli, formaldehydu, barwników alergizujących, zabronionych barwników azowych i ekstrahowalnych metali ciężkich.

  • Reklamacja produktu

    Dokładamy wszelkich starań aby nasze produkty nie posiadały żadnych wad. Jeśli jednak zdarzy się tak, że jakiś wadliwy produkt przedostanie się przez gęste sito naszej kontroli jakości, macie Państwo prawo do reklamacji.

    Aby dokonać reklamacji produktu, należy wypełnić Formularz Zwrotu, a następnie wraz z oryginałem faktury, lub paragonu fiskalnego, i reklamowanym towarem odesłać na adres: Nuva Aleksandra Grzelczyk ul. Miodowa 18 38-455 Głowienka

    Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Poinformujemy Państwa e-mailem lub telefonicznie o sposobie jej rozwiązania. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, wymienimy wadliwy produkt na wolny od wad lub usuniemy wadę.

    Formularz reklamacji towaru

  • Zwrot produktu

    Zwrot towaru możliwy jest w terminie 14 dni od daty zrealizowania zamówienia. Aby dokonać zwrotu towaru, należy wypełnić Formularz Zwrotu, a następnie wraz z oryginałem faktury, lub paragonu fiskalnego, i zwracanym zamówieniem odesłać na adres: Nuva Aleksandra Grzelczyk ul. Miodowa 18 38-455 Głowienka Formularz zwrotu towaru można również wysłać mailowo na adres kontak@nuva.pl

    W przypadku wymiany towaru procedura jest analogiczna.

    Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, powinien być kompletny, z dołączonym oryginalnym opakowaniem oraz metkami.

    Zwrot należności za zamówienie, wraz z opłatą za przesyłkę, nastąpi najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas wypełnionego formularza zwrotu, na wskazany przez klienta numer konta.

    Koszt zwrotu zamówienia do sklepu ponosi kupujący.

    Produkt szyty na zamówienie klienta nie podlega zwrotowi ani wymianie.

    Formularz zwrotu towaru

    Formularz wymiany towaru

  • Czy możliwa jest wysyłka produktów Nuva za granicę?

    Oczywiście, jest taka możliwość.
    Koszt przesyłki za granicę ustalany jest indywidualnie i zależy od wagi paczki, oraz od tego, do jakiego kraju ma być wysłana przesyłka. Więcej informacji można uzyskać pod adresem kontakt@nuva.pl

  • Czym wypełnione są produkty Nuva?

    Kocyki, narzuty Nuva wypełnione są antyalergiczną włókniną o gramaturze 300g/m2. Różki wypełnione są ovatą, włókniną silikonową nieco sztywniejszą niż ta używana do kocyków, o gramaturze 150g/m2, lub większej, o ile tylko klient wyrazi takie życzenie.

    Zabawki i poduszki wypełnione są kulką silikonową, sztucznym puchem, wysokiej jakości, który nie zbija się i nie traci sprężystości. Nasze produkty są bezpieczne dla alergików
    Wszystkie produkty są bezpieczne dla dzieci. Wypełnienia posiadają certyfikat Oeko-Tex Standard 100.

  • Czy produkty Nuva dostępne są również w sklepach stacjonarnych?

    W tym momencie nie prowadzimy dystrybucji w sklepach stacjonarnych, głownie ze względu na specyfikacje naszych produktów. Założeniem firmy Nuva są pojedyncze egzemplarze i niepowtarzalność wzorów. Każdy produkt jest jedyny i wyjątkowy , szyty od początku do końca przez jedną osobę odpowiedzialną za efekt końcowy. Każdy z naszych produktów przechodzi szczegółową kontrolę jakości.

  • Czy istnieje możliwość zwrotu towaru?

    Towar może zostać zwrócony bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Zwrot towaru jest przyjmowany tylko w przypadku, kiedy towar nie jest uszkodzony i nie nosi śladów użytkowania. Nie ma możliwości zwrotu produktów, które zostały zrealizowane na zamówienie klienta. Należy wypełnić Formularz Zwrotu, który możliwy jest do pobrania TUTAJ. Formularz należy wydrukować, wypełnić i włożyć do paczki zwrotnej. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej.
    Pieniądze zostają zwrócone przelewem na podane przez Klienta konto. Sklep zwraca Klientowi wpłacone pieniądze z tytułu wniesionej zapłaty ceny produktu, wraz z kosztami przesyłki, wyłącznie po zwrotnym otrzymaniu produktu.

  • Jak dbać o produkty Nuva?

    Produkty należy prać w pralce, w temperaturze 30 stopni, na programie delikatnym , wirować na niskich obrotach max 800. Nie należy prać naszych produktów ręcznie. Prasować można tylko tkaninę bawełnianą w temperaturze 110 stopni. Nie wolno suszyć w suszarce bębnowej. Nie stosować płynów do płukania. Zalecamy wypranie produktów przed pierwszym użyciem.

  • Polityka cookies

     

    1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
    2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
    3. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
      • dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
      • tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
      • utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
    4. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
    5. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
      • „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
      • pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
      • „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
      • „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
      • „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
    6. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
    7. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
    8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
    9. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.
  • Koszty dostawy

    Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, kuriera DHL, oraz Paczkomatów InPost
    Przy zakupach powyżej 500zł przesyłka jest darmowa.

    Koszty wysyłki na terenie Polski

    Poczta Polska:
          • Paczka Priorytetowa 16zł

    Kurier DHL z dodatkowym ubezpieczaniem:
         
    Standard 16 zł

     

          Koszt wysyłki za granice ustalamy indywidualnie.

  • Czas realizacji zamówień

    Nasze produkty szyte są ręcznie w pojedynczych egzemplarzach. Dokładamy wszelkich starań by trafiły w Wasze ręce w najkrótszym możliwym terminie. Jednakże zależy nam na tym, by wszystko co wychodzi z naszej pracowni było dopieszczone i perfekcyjnie wykonane. Technika patchworkowa którą wykonujemy kocyki Nuva jest bardzo żmudna i pracochłonna. Liczymy na Waszą wyrozumiałość, i mamy nadzieje, że nasze produkty wynagrodzą Wam czas oczekiwania na realizacje zamówień.
    Czas realizacji zamówień produktów gotowych wynosi do 7 dni roboczych

    Czas realizacji zamówień produktów szytych na zamówienia wynosi od 7 do 21 dni roboczych, w zależności od wielkości zamówienia i wybranych materiałów.

  • Postanowienia końcowe

    10.1. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza -ustawy z dnia 24 czerwca 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014, poz. 827), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121 z późn. zm.).

    10.2. Ewentualne spory powstałe między Klientem niebędącym Konsumentem a Usługodawcą rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby Usługodawcy.

    10.3. Wszystkie nazwy towarów oferowanych do sprzedaży przez Sklep  są używane w celach identyfikacyjnych i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów ustawy Prawo własności przemysłowej, ustawie o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

    10.4. Niniejszy Regulamin obowiązuje w odniesieniu do Zamówień złożonych po dniu 25 grudnia 2014 r.

    10.5. Prawidłowe korzystanie z Witryny wymaga dysponowania systemem teleinformatycznym spełniającym poniżej wskazane wymagania:

    1. a) ekran o rozdzielczości co najmniej 1024 x 768 pikseli;
    2. b) dostęp do sieci Internet;
    3. c) przeglądarka stron internetowych Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, w wersji najnowszej, z włączoną obsługą plików Cookies;
    4. d) do odbierania wiadomości poczty elektronicznej – posiadanie konta i adresu poczty elektronicznej.

    10.6. Usługodawca zastrzega prawo do czasowych przerw w funkcjonowaniu Witryny, powyższe pozostaje jednak bez wpływu na realizację potwierdzonych Zamówień.

    10.7. Klient oświadcza, że dane podane przez niego Usługodawcy, w szczególności dane osobowe oraz firmowe, adres dostawy i korespondencji, są prawdziwe i kompletne. W przypadku zmiany danych Klient zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie Sklep, poprzez aktualizację danych na koncie założonym w ramach Rejestracji.

    10.8. Usługodawca może dokonać zmiany Regulaminu, z zastrzeżeniem kolejnych zdań. Zmiana wchodzi w życie w terminie 14 dni od dnia zamieszczenia na Witrynie informacji o zmianie  Regulaminu oraz powiadomieniu Klientów którzy dokonali Rejestracji o jego zmianie za pośrednictwem wiadomości wysłanej pocztą elektroniczną. Korzystanie z Konta przez Konsumenta wymaga akceptacji zmienionego Regulaminu. Zmiana Regulaminu nie dotyczy Zamówień złożonych Usługodawcy przed jej wejściem w życie.

    10.9. Klient zobowiązany jest do przestrzegania zakazu nadużywania środków komunikacji elektronicznej oraz dostarczania przez lub do Witryny następujących treści:

    -powodujących lub mogących powodować nieprawidłową jej pracę lub  przeciążenie,

    – naruszają prawa osób trzecich, ogólnie przyjęte normy społeczne lub są niezgodne z   powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.

    10.10. Klient ma prawo wypowiedzenia w każdym czasie umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczna (usługi konta w Witrynie) poprzez usunięcie konta założonego w ramach rejestracji.

    10.11. Usługodawca ma prawo wypowiedzenia umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną w każdym czasie, z zachowaniem 14 dniowego okresu wypowiedzenia, który biegnie od dnia zawiadomienia Klienta na adres poczty elektronicznej wskazany w Koncie, z ważnych przyczyn np. w razie zaprzestania prowadzenia działalności gospodarczej lub sklepowej; naruszania Regulaminu przez Klienta, braku akceptacji zmienionego Regulaminu przez Konsumenta w terminie 90 dni od powiadomienia o zmianie.

     

  • Dane osobowe

    9.1. Usługodawca na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych  (Dz.U. 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) w związku z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.) jako administrator danych jest uprawniony do przetwarzania danych osobowych Klientów w celu korzystania z usługi i zawarcia umowy (złożenia konta, złożenia i realizacji Zamówień), rozliczenia umowy (rachunkowym), rozpatrzenia reklamacji w przypadku jej złożenia przez Klienta, wyjaśnienia okoliczności niedozwolonego korzystania z usługi, a także w celach archiwizacyjnych.

    9.2. Dane osobowe Klientów są przetwarzane również w celu marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług Usługodawcy. Klientowi przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych w celach marketingowych. Kupujący może wyrazić zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowych dotyczących Usługodawcy lub jego partnerów.

    9.3. Zakres przetwarzanych danych osobowych Klientów jest następujący: imię, nazwisko, adres poczty elektronicznej, adres zamieszkania, numer telefonu, telefon kontaktowy.

    9.4. Klient w celu prawidłowego rozstrzygnięcia reklamacji powinien podać co najmniej następujące dane osobowe: imię, nazwisko, ulica, nr domu, nr mieszkania, telefon kontaktowy.

    9.5. Usługodawca przetwarza ponadto dane eksploatacyjne w zakresie adresu IP urządzenia Klienta w celach technicznych, a także w celach statystycznych.

    9.6. Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, oraz uzasadnionego żądania ich usunięcia.

    9.7. Dane osobowe są przetwarzane z zachowaniem środków technicznych i organizacyjnych zapewniające ochronę przetwarzanych danych zgodne z wymaganiami określonymi w przepisach o ochronie danych osobowych, w tym rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024).

    9.8. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz wykonania umowy sprzedaży, czy rozpatrzenia reklamacji.

    9.9 Pliki cookies lub inne pliki o podobnym charakterze są wykorzystywane przez Witrynę na zasadach opisanych w odrębnym dokumencie Polityki cookies.

     

  • Warunki reklamacji

    8.1. Usługodawca odpowiada wobec Klienta za wady towaru zakupionego przez Klienta, w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym (Dz. U. 2014 r. poz. 121 z późn. zm.). Usługodawca  jest odpowiedzialny wobec Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), gdzie wadą fizyczną jest niezgodność dostarczonych produktów z umową

    8.2. Reklamacje należy składać pisemnie na adres Usługodawcy. Składając reklamację należy dostarczyć do Usługodawcy reklamowany towar wraz z dowodem zakupu i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym (opis reklamacji, zakres reklamacji) na adres: Nuva Aleksandra Grzelczyk ul. Miodowa 18 38-455 Głowienka

    8.3. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji i powiadomi Klienta o sposobie dalszego postępowania.

    8.4. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Usługodawca niezwłocznie wymieni towar wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Powyższe pozostaje bez wpływu na możliwość domagania się przez Klienta obniżenia ceny albo odstąpieniu od umowy jeżeli wada jest istotna. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. W przypadku braku możliwości wymiany towaru, usunięcia wady lub obniżenia ceny Usługodawca zwróci należność niezwłocznie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

     

  • Odstąpienie od umowy i wymiana towaru

    7.1. Konsument  może odstąpić od umowy sprzedaży zawartej za pośrednictwem strony internetowej Sklepu, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów za wyjątkiem opisanych w niniejszym paragrafie, składając Usługodawcy stosowne oświadczenie na piśmie w ciągu 14 dni od dnia -zrealizowania Zamówienia (termin dostawy produktów na adres wynikający z Zamówienia). Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, którego wzór dostępny jest w Witrynie pod adresem http://nuvaart.com/faq_kategorie/zwrot-i-wymiana-towaru/ przed upływem tego terminu na adres: Nuva Aleksandra Grzelczyk ul. Miodowa 18 38-455 Głowienka  lub korzystając z adresu poczty elektronicznej kontakt@nuva.pl

    7.2 Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r.  o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827). W przypadku gdy Zamówienie dostarczane jest partiami (osobno) bieg 14 dniowego terminu na odstąpienie od umowy sprzedaży liczy się od objęcia w posiadanie (wydania) ostatniego towaru z tego Zamówienia.

    7.3 Zwrotowi nie podlega Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Kupującego lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb

    7.4. W przypadku odstąpienia, umowa sprzedaży uważana jest za niezawartą a Konsument otrzyma zwrot kwoty uiszczonej za zakupione towary, w tym koszty dostarczenia Zamówienia (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego w Zamówieniu przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep) oraz zobowiązany jest niezwłocznie ale nie później niż w terminie 14 dni zwrócić dostarczone mu towary w stanie niezmienionym na adres Usługodawcy: Nuva Aleksandra Grzelczyk ul. Miodowa 18 38-455 Głowienka Koszt odesłania produktów do Usługodawcy ponosi Konsument. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, Usługodawca wysyła zwracane pieniądze niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od momentu otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

    7.5. Zwrot uiszczonej przez Konsumenta kwoty, następuje przelewem na konto wskazane przez Konsumenta w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy sprzedaży w przypadku płatności gotówką przy odbiorze albo na rachunek bankowy, z którego Konsument dokonał zapłaty internetowym przelewem bankowym.

    7.6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwróconych w wyniku odstąpienia od umowy towarów będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

     

  • Realizacja i wysyłka zamówień

    6.1. W przypadku braku płatności lub potwierdzenia Zamówienia przez Usługodawcę w ciągu 5 dni roboczych, Zamówienie zostanie anulowane przez Usługodawcę, o czym Klient zostanie powiadomiony za pośrednictwem wiadomości poczty elektronicznej.

    6.2. Realizacja Zamówienia rozpoczyna się:

    1. a) w przypadku Zamówień płatnych przelewem – po zaksięgowaniu środków na koncie bankowym Usługodawcy,
    2. b) w przypadku płatności online za pośrednictwem systemu PayU i PayPal- w chwili, gdy Klient otrzyma automatyczny e-mail z informacją o zaakceptowaniu płatności,

    6.3 W chwili, gdy wszystkie Zamówione przez Klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki, wysyłany jest e-mail o skompletowaniu Zamówienia. Klient otrzyma ostatnią wiadomość informującą o statusie Zamówienia, kiedy Zamówienie zostanie wysłane do Klienta.

    1. a) Czas realizacji zamówienia produktów gotowych wynosi 7 dni roboczych
    2. b) Czas realizacji zamówień produktów szytych na zamówienia wynosi od 7 do 21 dni roboczych

    6.4. Po wysłaniu do Klienta Zamówienia są doręczane, w zależności od wybranego sposobu wysyłki, w czasie:

    1. a) Kurier: do 2 dni roboczych,
    2. b) Poczta Polska priorytet: 2 dni roboczych,
    3. c) paczkomaty InPost: do 2 dni roboczych

    6.5. Zmiany w wysyłce, rezygnacja z Zamówienia na warunkach opisanych w Regulaminie możliwe są poprzez kontakt ze Sklepem pod adresem kontakt@nuva.pl

    6.6. Klient może wycofać złożone Zamówienie jedynie e-mailem pod adresem kontakt@nuva.pl. Klient nie może anulować Zamówienia, które już zostało wysłane (Klient otrzymał wiadomość o wysyłce). Lub przyjęte do realizacji w przypadku produktu szytego na zamówienie (Klient otrzymał wiadomość o przyjęciu zamówienia do realizacji).

    6.7. Jeśli w  magazynie Sklepu zabraknie produktu lub produktów objętych Zamówieniem Klienta i domówienie ich od dostawców nie będzie możliwe w czasie przewidzianym na realizację Zamówienia, Usługodawca poinformuje o tym fakcie Klienta wysyłając wiadomość, na adres e-mail podany przez Klienta, w celu zaproponowania alternatywnego towaru, podzielenia Zamówienia na części lub anulowania Zamówienia w całości lub części.

    6.8. W przypadku, gdy, Klient nie wyrazi zgody na realizację Zamówienia z alternatywnymi produktami  Zamówienie zostanie anulowane w całości lub części zgodnie z wyborem Klienta.

    6.9. Jeśli w sytuacji opisanej w 6.7. i zgodnie z wyborem Klienta Zamówienie zostanie podzielone, Klient ponosi tylko koszty dostarczenia pierwszej przesyłki. Koszty dostarczenia pozostałych przesyłek wynikających z nowych Zamówień powstałych w wyniku podzielenia Zamówienia pierwotnego, ponosi Sklep.

    6.10. Niezależnie od uprawnień opisanych powyżej, w przypadku braku towaru w Magazynie lub braku możliwości realizacji zamówienia Klienta, Sklep Internetowy  ma prawo do odstąpienia od realizacji umowy w terminie 30 dni, licząc od daty jej zawarcia. Jeżeli przewidywany termin realizacji zamówienia jest dłuższy niż 30 dni, Sklep Internetowy  ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie przewidzianym do realizacji danego zamówienia. Jeśli zapłata za towar nastąpiła – Sklep Internetowy  zwróci Klientowi należność za towar niezwłocznie po anulowaniu zamówienia.

    6.11. W przypadku gdy Klient nie podejmie żadnej decyzji w sytuacjach, o których mowa w 6.7., w tym również w przypadku braku możliwości nawiązania kontaktu z Klientem z przyczyn nieleżących po stronie Usługodawcy, Usługodawca może wykonać w terminie 30 dni od powstania tego zdarzenia umowne prawo odstąpienia od zamówienia w całości.

    6.12. W przypadku anulowania Zamówienia w sytuacji opisanej w związku z 6.7., a Klient dokonał już zapłaty za Zamówienie, Usługodawca zwróci Klientowi zapłaconą kwotę (lub jej części w przypadku realizacji Zamówienia w części) zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.

      

  • Płatności

    5.1. Klient może wybrać jedną z następujących form płatności za Zamówione produkty:

    1. a) przelew: należność za Zamówienie zostanie przekazana na rachunek bankowy Sklepu podany w e-mailu potwierdzającym złożenie Zamówienia,
    2. b) płatność online za pośrednictwem Systemu PayU płatności online. W przypadku odrzucenia transakcji prosimy o bezpośredni kontakt

    z Payu za pomocą maila: pomoc@payu.pl lub pod numerem tel. +48 (61) 630 60 05 w godz. 8.00- 20.00 codziennie.

    1. c) płatność online za pośrednictwem Systemy PayPal na maila: kontakt@nuva.pl

    5.2. Sklep nie prowadzi sprzedaży i wysyłek za pobraniem.

  • Zamówienia

    4.1. Zamówienie stanowi złożone przez Klienta w formie elektronicznej z wykorzystaniem sieci Internet i funkcji Witryny oświadczenie woli zawarcia umowy sprzedaży wybranych przez niego towarów spośród aktualnie dostępnych w Sklepie i prezentowanych w Witrynie za cenę stanowiącą sumę cen wybranych towarów oraz kosztów dostawy.

    4.2. Zamówienie może zostać złożone przez Klienta poprzez Witrynę, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.

    4.3. Wybór towarów do Zamówienia dokonywany jest poprzez dodanie ich do listy zakupów – koszyka. W każdym czasie możliwe jest zweryfikowanie zawartości koszyka.

    4.4. Po zakończeniu dodawania produktów do koszyka, Klient wybiera przycisk ”PRZEJDŹ DO KASY” i następnie dokonuje wyboru adresu, sposobu dostawy oraz sposobu płatności. Klient kończy składać Zamówienie z chwilą wciśnięcia przycisku „ZAMAWIAM Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY”, które następnie jest przekazywane do potwierdzenia Usługodawcy. Jeżeli Klient dokonuje Zamówienia jako gość Witryny (tj. bez Rejestracji), przed wciśnięciem przycisku „ZAMAWIAM Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY” obowiązany jest zapoznać się z treścią Regulaminu i wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w Regulaminie.

    4.5. Do momentu zatwierdzenia wyboru produktów przyciskiem „ZAMAWIAM Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY”, Klient ma możliwość dokonywania zmian i modyfikacji produktów w koszyku, jak i danych teleadresowych do wysyłki lub wystawienia faktury.

    4.6. Usługodawca w toku prezentowania towarów w Witrynie i procesu składania Zamówienia, jednakże  najpóźniej przed wciśnięciem przez Konsumenta przycisku „ZAMAWIAM Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY”, poinformuje Konsumenta w sposób jasny i zrozumiały o:

    1. a) głównych cechach towaru,
    2. b) swoich danych identyfikujących, w szczególności o nazwie, adresie, numerze telefonu przedsiębiorstwa, organie, który zarejestrował działalność gospodarczą, a także numerze, pod którym przedsiębiorca został zarejestrowany;
    3. c) adresie pod którym Konsument może składać reklamacje;
    4. d) łącznej cenie obejmującej wszystkie składniki, a w szczególności podatki, opłaty za dostarczenie i usługi pocztowe oraz sposobie i terminie zapłaty;
    5. e) sposobie i terminie dostawy Zamówienia oraz procedurze reklamacyjnej;
    6. f) kosztach zwrotu towaru, które ponosi Konsument w przypadku odstąpienia od umowy;
    7. g) sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz o treści formularza odstąpienia od umowy i pouczenia o odstąpieniu od umowy;
    8. h) obowiązku dostarczenia towarów bez wad;
    9. i) istnieniu i treści gwarancji i usług posprzedażnych oraz sposobie ich realizacji;
    10. j) możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur.

    4.7.Usługodawca potwierdzi Zamówienie złożone przez Klienta, poprzez wskazanie za pośrednictwem Witryny po wyborze przycisku „ZAMAWIAM Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY” oraz odrębnie w wiadomości poczty elektronicznej wysłanej na adres Klienta, danych Zamówienia.

    4.8. Potwierdzenie złożenia Zamówienia zawierać będzie odnośnik do usługi umożliwiającej dokonanie płatności online.

    4.9. Sklep może kontaktować się z Klientem telefonicznie lub mailowo w związku ze złożeniem lub realizacją Zamówienia.

    4.10. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieścisłości w treści wiadomości potwierdzającej przyjęcie Zamówienia, Klient może skontaktować się ze Sklepem przy pomocy poczty elektronicznej pod adresem kontakt@nuva.pl, w treści wiadomości podając numer Zamówienia.

    4.11. Zamówienie będzie dostarczone na adres wskazany przez Klienta w Zamówieniu.

  • Rejestracja konta w witrynie

    3.1. Składanie Zamówień możliwe jest również bez uprzedniej rejestracji konta w Witrynie.

    3.2. Rejestracja konta przez użytkownika polega na podaniu w formularzu rejestracyjnym, dostępnym w Witrynie następujących informacji: loginu oraz adresu poczty elektronicznej i hasła, danych niezbędnych do realizacji składanych następnie Zamówień o których mowa w §4 Regulaminu, akceptacji Regulaminu i wyborze przycisku „zarejestruj się”. Warunkiem dokonania Rejestracji jest akceptacja Regulaminu oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych na zasadach opisanych w Regulaminie.

    3.3. W wyniku przeprowadzonej rejestracji, użytkownikowi przyporządkowane zostaje konto, umożliwiające identyfikację czynności podejmowanych przez użytkownika za pośrednictwem Witryny, w tym składanie zamówień w Sklepie.

    3.4. Dostęp do konta jest możliwy po wprowadzeniu przypisanego do danego konta loginu oraz hasła. Hasło należy zachować w tajemnicy i chronić przed niepowołanym dostępem osób trzecich.

    3.5. Usługodawca udostępnia możliwość usunięcia konta w każdym czasie, poprzez przesłanie stosownego żądania na adres Usługodawcy kontakt@nuva.pl. Rezygnacja z konta nie ma wpływu na realizację złożonych Zamówień potwierdzonych przez Usługodawcę (doszło do zawarcia umowy, co nie pozbawia Konsumenta prawa do odstąpienia od umowy na zasadach opisanych w Regulaminie).

    3.6. Usługa konta w Witrynie świadczona jest przez Usługodawcę nieodpłatnie.

    3.7. Usługodawca może czasowo zawiesić dostęp do konta, lub wypowiedzieć dostęp do konta użytkownikowi z zachowaniem tygodniowego okresu wypowiedzenia (informując go o tym mailowo), w razie stwierdzenia wykorzystania konta w sposób sprzeczny z Regulaminem lub niezgodnie z jego przeznaczeniem.

  • Ogólne warunki sprzedaży

    2.1. Sprzedaż towarów przez Sklep odbywa się w drodze zawarcia za pośrednictwem sieci Internet umowy sprzedaży. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi poprzez złożenie zamówienia przez Klienta oraz potwierdzenie jego przyjęcia przez Usługodawcę.

    2.2. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich i zawiera podatki  Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki, które wskazane są w momencie składania Zamówienia.

    2.3. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia w Sklepie Internetowym, za pośrednictwem Formularza Sprzedaży.

    2.4. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.

     

  • Postanowienia ogólne

    1.1 Właścicielką sklepu internetowego działającego pod adresem internetowym www.nuva.pl (dalej „Witryna”) jest: Aleksandra Grzelczyk prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Nuva Aleksandra Grzelczyk ul. Miodowa 18 38-455 Głowienka , NIP 684-198-28-49, REGON 061690201, adres poczty elektronicznej: kontakt@nuva.pl tl. 609962972, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki. (zwanej dalej „Usługodawcą”)

    1.2. Usługodawca za pośrednictwem Witryny prowadzi sklep internetowy (dalej „Sklep”) , w którym oferuje sprzedaż towarów oraz świadczenie usług drogą elektroniczną, za pośrednictwem sieci Internet. Zasady korzystania ze Sklepu określa niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r poz. 1422  tj. ze zm.).

    1.3. Nabywcą towarów, oferowanych w Sklepie, jest pełnoletni użytkownik, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych (w tym użytkownik który dokonał uprzedniego założenia konta w Sklepie) który złożył Zamówienie (dalej zwany „Klientem”).

Inne aktualnosci

Promocja na kocyki trwa!

Promocja na kocyki trwa!

Certyfikat bezpieczeństwa produktów

Certyfikat bezpieczeństwa produktów

Nowe maskotki dostepne na zamowienie klienta

Nowe maskotki dostepne na zamowienie klienta

Promocja na kocyki trwa!

Promocja na kocyki trwa!