Dokładamy wszelkich starań aby nasze produkty nie posiadały żadnych wad. Jeśli jednak zdarzy się tak, że jakiś wadliwy produkt przedostanie się przez gęste sito naszej kontroli jakości, macie Państwo prawo do reklamacji.
Aby dokonać reklamacji produktu, należy wypełnić Formularz Zwrotu, a następnie wraz z oryginałem faktury, lub paragonu fiskalnego, i reklamowanym towarem odesłać na adres:”Nuva” Spółka z o.o. ul Grodzka 80 38-400 Krosno
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Poinformujemy Państwa e-mailem lub telefonicznie o sposobie jej rozwiązania. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, wymienimy wadliwy produkt na wolny od wad lub usuniemy wadę.
Zwrot towaru możliwy jest w terminie 14 dni od daty zrealizowania zamówienia. Aby dokonać zwrotu towaru, należy wypełnić Formularz Zwrotu, a następnie wraz z oryginałem faktury, lub paragonu fiskalnego, i zwracanym zamówieniem odesłać na adres: „Nuva” Sp. z o.o. ul. Grodzka 80 38-400 Krosno Formularz zwrotu towaru można również wysłać mailowo na adres kontak@nuva.pl
W przypadku wymiany towaru procedura jest analogiczna.
Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, powinien być kompletny, z dołączonym oryginalnym opakowaniem oraz metkami.
Zwrot należności za zamówienie, wraz z opłatą za przesyłkę, nastąpi najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas wypełnionego formularza zwrotu, na wskazany przez klienta numer konta.
Koszt zwrotu zamówienia do sklepu ponosi kupujący.
Produkt szyty na zamówienie klienta nie podlega zwrotowi ani wymianie.