INFORMACJE:

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

  • Obowiązki informacyjne

    Obowiązki informacyjne

    1. Administratorem danych osobowych klienta jest: Aleksandra Grzelczyk prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą „Nuva” Sp. z o.o.  ul. Grodzka 80 38-400 Krosno, NIP 6842658507, REGON 387375266, KRS: 0000866549 e-mail: kontakt@nuva.pl tel. 609962972

    2. Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celu wykonania umowy, realizacji obowiązków wynikających z umowy, dochodzenia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.

    3. Podstawą przetwarzania danych osobowych:
    a) zgoda udzielona zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
    b) w związku z koniecznością wykonania umowy (np. w zakresie zapewnienia poprawnej jakości usług) jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    c) w związku z niezbędnością do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (np. w zakresie wystawiania i przechowywania faktur oraz dokumentów księgowych) jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    d) w związku z niezbędnością do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub stronę trzecią (np. w zakresie dochodzenia ewentualnych roszczeń) jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

    4. Podanie przez klienta danych osobowych jest niezbędne do realizacji umowy, w pozostałym zakresie jest zaś dobrowolne, niepodanie danych osobowych spowoduje bowiem niemożność realizacji umowy.

    5. Dane osobowe w ramach strony www.nuva.pl przekazywane są następującym podmiotom:
    a) procesorom w związku ze zleconymi przez Sklep działaniami realizowanymi w jego imieniu, np. firmom z branży IT;
    b) firmom kurierskim i pocztowym, które będą dostarczać do klienta przesyłki;
    c) operatorom płatności dostępnych na stronie Sklepu;
    d) podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

    6. Dane osobowe przetwarzane są przez czas trwania umowy oraz czas niezbędny do wykazania wykonania umowy, czyli przez czas długości przedawnienia roszczeń.

    7. Administrator danych osobowych zapewnia klientowi prawo dostępu do danych osobowych, prawo do sprostowania danych osobowych, prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Podmiot danych osobowych może również złożyć do Administratora sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych oraz ma prawo do przenoszenia danych osobowych do innego administratora danych. W przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych podmiotowi danych przysługuje prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Ponadto, podmiotom danych przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych.

    8. Dane osobowe klienta mogą być przekazane do państwa trzeciego (m.in. USA) w związku z:
    a) działaniami podejmowanymi na serwisach społecznościowych oraz wykorzystaniem wtyczek i innych narzędzi pochodzących z tych serwisów (m.in. Facebook, Twitter, Google+);
    b) wykorzystaniem narzędzi analitycznych i służących zanonimizowanemu śledzeniu zachowań użytkowników, m.in. Google Analytics, Gemius Traffic, Chartbeat;
    c) wykorzystaniem platform reklamowych służących pozyskaniu środków na utrzymanie serwisów internetowych (m.in: Google adsense).

    9. Administrator danych korzysta z systemów służących do zautomatyzowanego podejmowania decyzji. Decyzje są podejmowane w sposób zautomatyzowany to profilowanie wykonywane w oparciu o posiadane dane, w szczególności takie jak: dane dotyczące świadczonych usług, dane transmisyjne, dane o lokalizacji, informacje pozyskane za pomocą tzw. plików cookies. Profilowanie ma wpływ na informacje marketingowe oraz oferty, jakie klienci będą otrzymywać (oferta dopasowana do potrzeb).
    Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu, w jakim zostały pierwotnie zebrane

     

  • Czy produkty Nuva dostępne są również w sklepach stacjonarnych?

    W tym momencie nie prowadzimy dystrybucji w sklepach stacjonarnych, głownie ze względu na specyfikacje naszych produktów. Założeniem firmy Nuva są pojedyncze egzemplarze i niepowtarzalność wzorów. Każdy produkt jest jedyny i wyjątkowy , szyty od początku do końca przez jedną osobę odpowiedzialną za efekt końcowy. Każdy z naszych produktów przechodzi szczegółową kontrolę jakości.

  • Czy możliwa jest wysyłka produktów Nuva za granicę?

    Oczywiście, jest taka możliwość.
    Koszt przesyłki za granicę ustalany jest indywidualnie i zależy od wagi paczki, oraz od tego, do jakiego kraju ma być wysłana przesyłka. Więcej informacji można uzyskać pod adresem kontakt@nuva.pl

  • Co oznaczają certyfikaty?

    Nasze bawełny oraz wypełnienia posiadają certyfikat Oeko-Tex Standard 100. Produkty, którym przyznano ten znak, są wolne od substancji szkodliwych w stężeniach mających negatywny wpływ na stan zdrowia człowieka, m.in. pestycydów, chlorofenoli, formaldehydu, barwników alergizujących, zabronionych barwników azowych i ekstrahowalnych metali ciężkich.

  • Czym wypełnione są produkty Nuva?

    Kocyki, narzuty Nuva wypełnione są antyalergiczną włókniną o gramaturze 200g/m2. Różki wypełnione są ovatą, włókniną poliestrową nieco sztywniejszą niż ta używana do kocyków, o gramaturze 150g/m2.

    Zabawki i poduszki wypełnione są kulką silikonową, sztucznym puchem, wysokiej jakości, który nie zbija się i nie traci sprężystości. Nasze produkty są bezpieczne dla alergików
    Wszystkie produkty są bezpieczne dla dzieci. Wypełnienia posiadają certyfikat Oeko-Tex Standard 100.

  • Jakie formy płatności są akceptowane?

    Za nasze towary można płacić na wiele sposobów. Oferujemy klientom możliwość płatności przelewem bankowym, systemem PayU oraz PayPal.

  • Czy istnieje możliwość zwrotu towaru?

    Towar może zostać zwrócony bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Zwrot towaru jest przyjmowany tylko w przypadku, kiedy towar nie jest uszkodzony i nie nosi śladów użytkowania. Nie ma możliwości zwrotu produktów, które zostały zrealizowane na zamówienie klienta. Należy wypełnić Formularz Zwrotu, który możliwy jest do pobrania TUTAJ. Formularz należy wydrukować, wypełnić i włożyć do paczki zwrotnej. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej.
    Pieniądze zostają zwrócone przelewem na podane przez Klienta konto. Sklep zwraca Klientowi wpłacone pieniądze z tytułu wniesionej zapłaty ceny produktu, wraz z kosztami przesyłki, wyłącznie po zwrotnym otrzymaniu produktu.

  • Jak dbać o produkty Nuva?

    Produkty można prać w pralce 30ºC wirowanie Max. 800 obrotów

    Prasuj tylko po stronie bawełny  110ºC jedna kropka, choć najlepiej nie prasować w ogóle, bawełna jest miękka szybko się rozprostuje, a planeta będzie nam wdzięczna za oszczędzanie energii.

    Nie używaj wybielaczy

    Nie używaj płynów zmiękczających do minky i velvetu, tkaniny z włosem bardzo tego nie lubią.

    Ze względu na wysoką jakość użytych materiałów częste pranie nie wpływa na właściwości produktu.

    Zalecamy wypranie produktów przed pierwszym użyciem.

  • Polityka cookies

    PLIKI COOKIES ORAZ PODOBNA TECHNOLOGIA

     

    Pliki cookies to małe pliki tekstowe instalowane na urządzeniu Użytkownika przeglądającego Sklep. Cookies zbierają informacje ułatwiające korzystanie ze strony internetowej – np. poprzez zapamiętywanie odwiedzin Użytkownika w Sklepie i dokonywanych przez niego czynności.

     

    1. COOKIES „SERWISOWE”
      • Administrator wykorzystuje tzw. cookie serwisowe przede wszystkim w celu dostarczania Użytkownikowi usług świadczonych drogą elektroniczną oraz poprawy jakości tych usług. W związku z tym Administrator oraz inne podmioty świadczące na jego rzecz usługi analityczne i statystyczne korzystają z plików cookies, przechowując informacje lub uzyskując dostęp do informacji już przechowywanych w telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym Użytkownika (komputer, telefon, tablet itp.). Pliki cookies wykorzystywane w tym celu obejmują:
      • a) pliki cookies z danymi wprowadzanymi przez Użytkownika (identyfikator sesji) na czas trwania sesji (ang. user input cookies)
      • b) uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania na czas trwania sesji (ang. authentication cookies);
      • c) pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania (ang. user centric security cookies);
      • d) sesyjne pliki cookies odtwarzaczy multimedialnych (np. pliki cookies odtwarzacza flash), na czas trwania sesji (ang. multimedia player session cookies);
      • e) trwałe pliki cookies służące do personalizacji interfejsu Użytkownika na czas trwania sesji lub nieco dłużej (ang. user interface customization cookies),
      • f) pliki cookies służące do zapamiętywania zawartości koszyka na czas trwania sesji (ang. shopping cart cookies);

     

    1. COOKIES „MARKETINGOWE”
      • Administrator wykorzystuje również pliki cookies do celów marketingowych, m.in. w związku z kierowaniem do Użytkowników reklamy behawioralnej. W tym celu Administrator przechowuje informacje lub uzyskuje dostęp do informacji już przechowywanych w telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym Użytkownika (komputer, telefon, tablet itp.). Wykorzystanie plików cookies oraz zebranych za ich pośrednictwem danych osobowych w celach marketingowych wymaga uzyskania zgody Użytkownika. Zgoda ta może być wyrażona poprzez odpowiednią konfigurację przeglądarki, a także może zostać w każdym momencie wycofana, w szczególności poprzez wyczyszczenie historii cookies oraz wyłączenie obsługi cookies w ustawieniach przeglądarki.

     

  • Koszty dostawy

    Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, kuriera GLS, oraz Paczkomatów InPost
    Przesyłka jest darmowa.

    Koszt wysyłki za granice ustalamy indywidualnie.

  • Czas realizacji zamówień

    Nasze produkty szyte są ręcznie w pojedynczych egzemplarzach. Dokładamy wszelkich starań by trafiły w Wasze ręce w najkrótszym możliwym terminie. Jednakże zależy nam na tym, by wszystko co wychodzi z naszej pracowni było dopieszczone i perfekcyjnie wykonane. Technika patchworkowa którą wykonujemy kocyki Nuva jest bardzo żmudna i pracochłonna. Liczymy na Waszą wyrozumiałość, i mamy nadzieje, że nasze produkty wynagrodzą Wam czas oczekiwania na realizacje zamówień.
    Czas realizacji zamówień produktów gotowych wynosi do 5 dni roboczych

    Czas realizacji zamówień produktów szytych na zamówienia wynosi od 5 do 15 dni roboczych, w zależności od wielkości zamówienia i wybranych materiałów.

Promowane produkty

Promocja na kocyki trwa!

Promocja na kocyki trwa!

Certyfikat bezpieczeństwa produktów

Certyfikat bezpieczeństwa produktów

Nowe maskotki dostepne na zamowienie klienta

Nowe maskotki dostepne na zamowienie klienta

Promocja na kocyki trwa!

Promocja na kocyki trwa!